You are here
Home > Parade & Ceremony > Appreciation Parade for MG Dato’ Mahendra a/l S. Sivapatha Sundram

Appreciation Parade for MG Dato’ Mahendra a/l S. Sivapatha Sundram

An appreciation Parade was held for MG Dato’ Mahendra a/l S. Sivapatha Sundram at 4th Royal Ranger Regiment (4 RRR), Bukit Cowder Camp, Kangar on 8 Aug 2019.


PERLIS : Perbarisan Penghargaan sempena persaraan Mej Jen Dato’ Mahendra a/l S. Sivapatha Sundram telah dilaksanakan di Batalion Keempat Rejimen Renjer Diraja, Kem Bukit Cowder, Kangar pada 8 Ogos 2019.

Berkekuatan seramai 15 peg dan 251 Lain-lain Pangkat (LLP) termasuk dari pasukan 2 RRD dan 9 RRD, perbarisan ini di ketuai oleh Peg Mem Batalion Keempaj RRD, Lt Kol Farriz Ahmad Nawawi.

Perbarisan Penghargaan dilaksanakan di pasukan ini berikutan Mej Jen Dato Mahendra a/l S. Sivapatha Sundram merupakan Pegawai Memerintah yang ke 16 di pasukan ini.

Perbarisan ini turut dihadiri oleh Pengerusi RRD, Mej Jen Dato’ Md Din Hj Abu bersama isteri serta Panglima 30 Bgd, Brig Jen Hassan Embong.

Acara penutup bagi Majlis Perbarisan Penghargaan ini adalah dengan penyampaian cenderahati, menandatangani buku lawatan dan acara “Street Lining” yang diiringi oleh peg dan anggota.

Top
%d bloggers like this: